Blog

Internet marketing vs SEM vs SEO

Sigurno ste čuli za termine Internet marketing, Search Engine Optimization (seo optimizacija sajta) i Search Engine Marketing, kako se često pominju posledne dve godine. Ali, ako vam poput većine ljudi, za koje ovi termini i fraze zvuče strano, pročitajte nastavak teksta možda će vam posle biti jasnije. Postoji nekoliko pitanja koja se odnose na internet marketing na koja većina marketing profesionalaca pokušava da odgovori. Većina njih ispituje marketinške strategije i tehnike korišćenja interneta. Razumevanje strategija SEO i SEM, kao i internet marketinga prvi je korak u osmišljvanju strategije za povećanje saobraćaja, povećanje prodaje i stvaranje brenda.

Moć Google rangiranja stranica je toliko velika da svaki sajt, bez obzira na njegovu veličinu želi da postigne što bolje rezltate i plasman na prvoj strani Googla. Razjasnimo svaku strategiju posebno.

Internet marketing :

seo sem marketingInternet marketing je sveobuhvatan pristup prema promovisanje proizvoda i usluga putem interneta. To je efikasan način za marketing proizvoda i usluga, bez oslanjanja na plasman na rang listi pretraživača. On uzima u obzir poslovne ciljeve, ciljanjem prodaje, saobraćaja i budžeta pre izbora raspoloživih strategija. Internet marketing strategije uključuju SEO, SEM, plaćanje po kliku, eCommerce, affiliate marketing i Social Bookmarking. Svaka od ovih internet marketing strategija, kada se koristi efikasno će vam pomoći povećati vidljivost veb sajta, doneti povećanje saobraćaja i poboljšanje prodaje .

Search Engine Marketing  ili SEM

Search Engine Marketing obuhvata širok spektar plaćenih marketinških tehnika koje koriste za veb sajtove da dobiju veću vidljivost i dobiju veći rang stranice. Najviše se ovaj marketing svode na plaćene oglase u pretragama. Neke kompanije ulažu mnogo novca na plaćene reklame. Postoje mnoge tehnike SEM koje ove kompanije da koriste. Google AdVords, Facebook, Tvitter, Etarget reklama su neke od popularnih SEM tehnika.

Optimizacija za pretraživače :

SEO je najosnovnija tehnika za sve internet marketing strategije. SEO optimizacija sajta je metod povećanja vidljivosti veb sajta putem neplaćenih metoda. Neke od neplaćenih metoda uključuju objavljivanje jedinstvenog sadržaja, uključuje ključne reči, birajući prave naslove i podnaslove, izgradnju efikasnih linkova na vaš sajt. Optimizacija sajta može da se koristi bilo za stvaranje novih sajtova ili izgradnja postojeće sajtova na takav način da bi oni rezultirali u dobijanju viši rang listi pretraživača. SEO je dugoročna strategija koja pomaže u dobijanju bolje vidljivosti, kredibilitet u odnosu na druge sajtove, dobija na popularnosti među korisnicima i povećanu konverziju u prodaji .

Koja strategija je najbolja?

Iako ne postoji jednostavan tačan ili pogrešan odgovor na ovo pitanje, ulaganje vremena i energije na razumevanje svake strategije može da vam pomogne da odlučite šta je bolje. Svaki posao, svaki proizvod i svaki proces zahteva drugačiju strategijsku mešavinu. Pri odlučivanju o savršenioj strategiji treba imati u vidu poslovne potrebe, budžet, ciljeve i druge marketinške strategije vašeg poslovanja.

Rast upotrebe interneta je učinila obaveznim za preduzeća, mala i velika, da se fokusiraju svoje marketinške akcije na internetu. Razlog sve većeg interesovanja za internet marketing je činjenica da internet marketing zapravo nudi načine i sredstva za praćenje i analizu informacija. To znači da imate slobodu da definišete, koristite, tesirate, napravite neke korekcije, pa opet koristite, i ponovo redefinišete svoje strategije.

Iako je svaka strategija dolazi sa nizom prednosti i nedostataka postoji jedan pobednik ili gubitnik. Integrisanje SEM i SEO da bi se stvorila savršena strategija internet marketinga koji će biti dobitna kombinacija za vaše poslovanje, moraju se prvo analizirati resursi, troškovi i vreme koje će se utrošiti.

This Post Has 1 Comment

Leave A Reply